
IZA zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over IZA Zorgverzekeraar geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over IZA Zorgverzekeraar.
Vergelijk alle verzekeringen van IZA Zorgverzekeraar Of vergelijk met je huidige IZA Zorgverzekeraar verzekering
Is IZA Zorgverzekeraar je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over IZA Zorgverzekeraar
j bijvoet
13-11-2024 - 21:08
- niks het is toch een verzekeringmaatschappij toch geen incassobureau
- te laat met invorderingen
Paula
2-4-2024 - 14:04
- Je kunt smal je declaratie indienen via de app
- Heb het duurste pakket en als ik een declaratie indien krijg ik in de app te zien dat ik niks terug krijg. Bellen”vreemd mevrouw want u heeft er wel recht op.” Na een week bellen ze terug de afdeling declaratie geeft aan dat de behandel datum er niet bij staat. Aangepast en opgestuurd, weer €0,. Weer bellen, ja mevrouw alles klopt het enige wat het zou kunnen zijn is een prestatiecode. Oké weer aanpassen en indienen. Jawel weer €0,. Weer bellen “ ja mevrouw de behandelaar heeft niet de juiste kwalificaties. Deze mevrouw is de meest bekende van deze beroepsgroep en alle andere krijgen gewoon hun geld terug, maar bij IZA niet. Stelletje oplichters. Zal zo veel mogelijk mijn verhaal naar buiten brengen, want dit kan echt niet.
Ivy
29-1-2024 - 16:57
- Als je geen ambtenaar bent, mag je geen aanvullende verzekering afsluiten. Dat is toch uitsluiting? Waarom mag je niet toetreden tegen een hoger tarief? Dubieuze praktijken vind ik het. Is dit een maas in de wet, die over het hoofd gezien is?
Ben
2-1-2024 - 12:46
- Leverancier weigerde incontinentiemateriaal te leveren. Dank zij klantenservice IZA prima opgelost.
- Nvt
P.A.
7-6-2023 - 12:42
- vriendelijkere competentere klantenservice medewerkers
P.A.
30-11-2022 - 13:51
- goede polis met redelijke vergoedingen.
- -Toezending voorwaarden 2023 op papier.
- Op 29-11-2022 heb ik via een chat verzocht om toezending van de voorwaarden 2023 voor mijn verzekering . Het betreft de basisverzekering en de aanvullende verzekering. Ik verzocht hierom omdat ik geen printer heb en moeilijk lees en vergelijk vanaf het scherm. Als antwoord kreeg ik dat toezending van de voorwaarden op papier niet mogelijk is.ik kan hierdoor slecht beoordelen of mijn verzekering in 2023 nog aan mijn wensen voldoet.
- Een slechte zaak dat de voorwaarden 2.023 niet op papier kunnen worden toegezonden. Toezending nadat mijn verzekering is verlengd heb ik niets aan.
- -Bereikbaarheid per e-mail en niet alleen via chat (robot)of telefoon
- -Vriendelijkheid en competentie klantenservice
- -Duidelijkere en inzichtelijkere site.
Marie de Vreede de vreede
13-1-2022 - 08:35
- Hele slechte ervaring met iza. 27 december volledige jaarbedrag afgeschreven voor 2022 terwijl ik ben overgestapt van zorg verzekering. Na 3 weken heb ik nog steeds mijn 1800,- terug op mijn rekening. Dat ik moet bellen na 3 weken om te vragen wanneer ik mijn geld krijg is 1 ding, maar als mij ook geen duidelijkheid gegeven wordt wanneer ik wel mijn geld terug krijgt is kwalijk. Toen ik vroeg of ik met iemand kon praten die mij wel duidelijkheid kon geven, : nee dat is niet mogelijk, het is een procedure en daar heb ik geen invloed op.""mevrouw als u geen vragen meer heeft, dan wens ik u nog een fijne dag".
Annet de Boer
29-10-2019 - 10:58
De app van de IZA is superklantvriendelijk.
- Snelle afhandeling van declaraties. Vrije keuze in ziekenhuis etc.
- Best hoge maandelijkse premie.
Reacties
V. Verburg
3-7-2019 - 09:16
Afrader
- Dekking is uitgebreid bij met name de duurdere varianten van de aanvullende verzekeringen.
- Enige vorm van klantenservice ontbreekt. Er wordt niet naar klanten en het probleem dat zij hebben geluisterd.
- Misleiding door de website van IZA met halve waarheden.