De Internationale review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over De Internationale
- Lage premie...
- Verder helemaal niks
- Bespaar je de moeite kijk verder naar een verzekering de wel helpt!!!!
- Traag
- Geen enkele hulp bij schade
- Voorschieten van de herstelkosten
- Hopen, bidden en smeken om terugbetaling
- Onduidelijke polisvoorwaarden
- Geen telefonische helpdesk
- Niks positiefs te noemen. Begin dit jaar een wintersport ongeluk gehad, schades ingediend maar ze zijn niet en nergens te bereiken. Meer dan 20 mails verstuurd, maar ze reageren nergens op. En als ze een keer reageren op een mail, klopt de communicatie van geen kant. Je kan fluiten naar je geld, ook al ben je gewoon verzekerd.
- Nooit in zee gaan met deze organisatie.
- Hele slechte organisatie.
- Wij hebben een doorlopende reisverzekering.
- Vakantie is in duigen gevallen door een koffer die gepikt is voor een medepassagier. Na 5 dagen en veel politiebureau heen en weer was de koffer opengebroken op bestemming.
- Eerste claim afgewezen.
- Tweede claim nooit ontvangen.
- Na 4 weken moest ik weer alles indienen.
- Antwoord was weer 4 weken wachten.
- Discussie aan de telefoon of mails wel of niet ontvangen zijn.
- Radiostilte vanuit hun kant, wordt op geen 1 mail gereageerd.
- Bevestiging van claim en schadenummer zogezegd niet bekend.
- Bijdehandste antwoorden aan de telefoon.
- Het is te gek voor worden.
- Moeten touwtrekken en zoveel energie insteken om je gemaakte kosten terug te krijgen.
- Neem je klanten serieus en vergoed gewoon hun ontkosten
- Bizarre verzekeringsmaatschappij dit. Dat ze geen adviseurs hebben en een bepaalde filosofie hanteren is prima maar indien je navraagt wat ze precies dekken omdat dit niet duidelijk in hun polis staat verwijzen ze naar de polis. Als je aangeeft dat dit er niet instaat schrijven ze letterlijk dat ze geen uitspraken doen over hun dekking!!!
- Dus bij de internationale kun je “iets” afsluiten waarvan ze globaal weet wat maar nooit in detail.
- Ik wens de mensen die dit bedrijf nodig hebben veel sterkte toe.
- Ze zouden gewoon duidelijk moeten zijn wat wel en wat niet is verzekerd. Dat is de basis van een verzekering lijkt me.
- Niets, ik heb een ongeluk gehad in het buitenland, ik ben daar tegen verzekerd aangezien dit een hoofdzaak is je te verzekeren. Maar de Internationale claimt na een ongeluk dat je niet verzekerd bent voor het naar huis moeten gaan !
- Het duurde 3 maanden voor ik een antwoord kreeg en ik moest er zelf achteraan gaan. Na een ongeluk in het buitenland claimt de internationale dat je niet verzekerd bent voor de kosten dat je gedwongen naar huis moet. Dus de kosten worden niet vergoed !
- Via independer was het afsluiten van de verzekering erg makkelijk
- Communicatie met klanten! Bar slecht dit! Ga jullie schamen!!
- Makkelijk afkunnen sluiten van een verzekering/polis (geld binnen halen kunnen ze wel)
- De communicatie vanuit "de Internationale" is teleurstellend slecht!
- Heb een reisverzekering bij hen afgesloten en probeer gemaakte schade bij hen te verhalen. Ze reageren totaal niet op mails/vragen en proberen je (uiteraard) eerst op alle mogelijke manieren af te wimpelen.
- Al 5 jaar heb ik een doorlopende reisverzekering bij de internationale. Afgelopen reis naar indonesië is mijn telefoon gestolen en mijn horloge kapot gegaan. Ik heb bewijzen (o.a politieverklaring, reparatieverklaring producent) met ze gedeeld. Ik moest een video opnemen om alles toe te lichten, maar de internationale weigert om maar iets uit te betalen, omdat bol.com de oorzaak van het defect niet kan vaststellen, en de compensatie voor mijn telefoon negeren ze. Ik ben echt teleurgesteld in ze, ik voel me niet serieus genomen.
- Niets
- Ik had een kortlopende reisverzekering afgesloten en dit hebben ze geregistreerd als een doorlopende. Een jaar later kom ik erachter dat er onterecht maandelijks geld wordt afgeschreven en vervolgens zeggen ze dat het mijn fout is. Uiteindelijk moest ik een screenshot sturen van het polisoverzicht om ze te overtuigen.. Ze zouden al het te veel betaalde geld terugbetalen, nu check ik het en zie ik dat ze maar één maand hebben terugbetaald. Kortom: waardeloos, niet aan beginnen.
- Snel af te sluiten tegen scherp tarief.
- Als ik het zo lees…..alles. In mijn geval werd bij afsluiten gevraagd of ik wel eens iets had geclaimd de afgelopen 5 jaar. Omdat ik een keer een schade heb geclaimd werd ik zonder pardon afgewezen. Hier mag je dus verzekerd worden als je maar niet iets gaat claimen.
- Eigenlijk word je, als je eerlijk de vraag beantwoord, als fraudeur weg gezet. Achteraf blij dat ze me niet accepteerden!