Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Reisverzekeringen vergelijken
De Internationale

De Internationale review en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

0% van de klanten beveelt De Internationale aan.
0% misschien 100% niet

Klantervaringen over De Internationale

2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Zand 11-2-2025 - 16:22

Een jaar na het maken van (overigens relatief beperkte) ziektekosten op reis, blijven er steeds nieuwe vragen komen en wordt er niets uitgekeerd. Het lijkt wel alsof men een beleid heeft om te ontmoedigen. Mails worden gestuurd zonder enige naam van de schadebehandelaar.

4
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 9
Hajé 15-1-2025 - 19:13

0 eigen risico is in de praktijk 150 euro. En nog eens 250 euro bij stormschade.

  • Meelevendheid van de dames die een telefoonnotitie maken die echter nooit opgevolgd wordt.
  • Alles. Duidelijkheid, eerlijkheid, communicatie, weten wie jouw zaak behandeld en geen ER berekenen als tegenpartij al heeft aangegeven schuldig te zijn. Verhaal het diens verzekeraar of doen jullie dat en steken het in eigen zak
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Luc 7-1-2025 - 08:21

Op klaarlichte dag is er ingebroken in mijn camperbus, geparkeerd op een openbare parkeerplaats. Ik was onderweg naar mijn volgende bestemming en stopte een uurtje bij Decathlon om wat laatste benodigdheden te halen. De bus was volledig op slot en alle spullen lagen afgesloten en uit het zicht. Ondanks deze voorzorgsmaatregelen is er tot mijn grote schrik toch ingebroken.

Na de enorme schok heb ik direct aangifte gedaan bij de lokale politie en geprobeerd contact op te nemen met mijn verzekering. Dit bleek onmogelijk. Hoewel hun website claimt telefonisch bereikbaar te zijn, is dat in werkelijkheid niet het geval.

Ik heb alle benodigde documenten verzameld, waaronder aankoopfacturen, en zorgvuldig het schadeformulier ingevuld op hun website. Daarna volgde een maand van wachten. De uiteindelijke reactie van de verzekering was niets minder dan een klap in het gezicht: ze vergoeden slechts 10% van het totale schadebedrag! Dit bedrag is niet eens genoeg om de basisbenodigdheden te vervangen, laat staan om de volledige schade te herstellen.

Ik vraag me werkelijk af waar ik al die tijd mijn premies voor heb betaald. Jarenlang heb ik zonder claims mijn verzekering trouw betaald, in de verwachting dat ik in nood op hen kon rekenen. Nu ik voor het eerst hulp nodig heb, word ik volledig in de steek gelaten—zowel financieel als emotioneel.

Ik voel me boos, teleurgesteld en ontmoedigd. De internationale is mag zichzelf geen verzekering noemen. Het enige wat ze verkopen is de illusie van veiligheid. Wanneer je ze nodig hebt laten ze je volledig vallen.
Voor iedereen die dit leest, sluit je verzekering NIET af bij de internationale als je niet maandelijks wilt doneren aan een club harteloze geldwolven.

  • Niks positiefs te noemen
  • Slechte dekking en geen begrip voor een pijnlijke situatie
  • Geen telefonisch contact mogelijk
  • Reactietijd van meer dan 3 maanden. Het zal me niet verbazen als het hele poces van heen en weer mailen meer dan een half jaar gaat duren
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Luc 4-12-2024 - 16:29

  • Geen positief punt te noemen. Niet bereikbaar, en uitzonderlijk slechte dekking en hulp op het moment wanneer je het het meest nodig hebt.
  • De verzekering dekt nagenoeg niks nadat er ingebroken is in mijn camperbus en mijn laptop, paspoort en andere waardevolle spullen zijn gestolen. Enkel wat kleding waar ik nog bonnetjes van heb worden vergoed, verder NIKS. Op deze reactie heb ik overigens ook nog 2 maanden moeten wachten zonder iemand telefonisch te kunnen spreken want ze zijn onbereikbaar.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Henk 27-9-2024 - 16:45

  • Lage premie...
  • Verder helemaal niks
  • Bespaar je de moeite kijk verder naar een verzekering de wel helpt!!!!
  • Traag
  • Geen enkele hulp bij schade
  • Voorschieten van de herstelkosten
  • Hopen, bidden en smeken om terugbetaling
  • Onduidelijke polisvoorwaarden
  • Geen telefonische helpdesk
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Joris 27-8-2024 - 14:28

  • Niks positiefs te noemen. Begin dit jaar een wintersport ongeluk gehad, schades ingediend maar ze zijn niet en nergens te bereiken. Meer dan 20 mails verstuurd, maar ze reageren nergens op. En als ze een keer reageren op een mail, klopt de communicatie van geen kant. Je kan fluiten naar je geld, ook al ben je gewoon verzekerd.
  • Nooit in zee gaan met deze organisatie.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Samantha Karssen 21-6-2024 - 09:32

  • Hele slechte organisatie.
  • Wij hebben een doorlopende reisverzekering.
  • Vakantie is in duigen gevallen door een koffer die gepikt is voor een medepassagier. Na 5 dagen en veel politiebureau heen en weer was de koffer opengebroken op bestemming.
  • Eerste claim afgewezen.
  • Tweede claim nooit ontvangen.
  • Na 4 weken moest ik weer alles indienen.
  • Antwoord was weer 4 weken wachten.
  • Discussie aan de telefoon of mails wel of niet ontvangen zijn.
  • Radiostilte vanuit hun kant, wordt op geen 1 mail gereageerd.
  • Bevestiging van claim en schadenummer zogezegd niet bekend.
  • Bijdehandste antwoorden aan de telefoon.
  • Het is te gek voor worden.
  • Moeten touwtrekken en zoveel energie insteken om je gemaakte kosten terug te krijgen.
  • Neem je klanten serieus en vergoed gewoon hun ontkosten
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Ivo Hanssen 20-6-2024 - 17:25

  • Bizarre verzekeringsmaatschappij dit. Dat ze geen adviseurs hebben en een bepaalde filosofie hanteren is prima maar indien je navraagt wat ze precies dekken omdat dit niet duidelijk in hun polis staat verwijzen ze naar de polis. Als je aangeeft dat dit er niet instaat schrijven ze letterlijk dat ze geen uitspraken doen over hun dekking!!!
  • Dus bij de internationale kun je “iets” afsluiten waarvan ze globaal weet wat maar nooit in detail.
  • Ik wens de mensen die dit bedrijf nodig hebben veel sterkte toe.
  • Ze zouden gewoon duidelijk moeten zijn wat wel en wat niet is verzekerd. Dat is de basis van een verzekering lijkt me.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Ash 23-1-2024 - 12:51

  • Niets, ik heb een ongeluk gehad in het buitenland, ik ben daar tegen verzekerd aangezien dit een hoofdzaak is je te verzekeren. Maar de Internationale claimt na een ongeluk dat je niet verzekerd bent voor het naar huis moeten gaan !
  • Het duurde 3 maanden voor ik een antwoord kreeg en ik moest er zelf achteraan gaan. Na een ongeluk in het buitenland claimt de internationale dat je niet verzekerd bent voor de kosten dat je gedwongen naar huis moet. Dus de kosten worden niet vergoed !
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 8
Clarice 21-12-2023 - 11:54

  • Via independer was het afsluiten van de verzekering erg makkelijk
  • Communicatie met klanten! Bar slecht dit! Ga jullie schamen!!

Vergelijk en bespaar tot € 172
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste doorlopende reisverzekering.
per jaar op je reisverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle reisverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie