Ik kies zelf van a.s.r. review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ik kies zelf van a.s.r. geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Ik kies zelf van a.s.r.. Is Ik kies zelf van a.s.r. je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Vergelijk alle verzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. Of vergelijk met je huidige Ik kies zelf van a.s.r. verzekering
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ik kies zelf van a.s.r. geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Ik kies zelf van a.s.r.. Is Ik kies zelf van a.s.r. je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over Ik kies zelf van a.s.r.
- Automatisch afhandelen tandarts declaratie.
- Niks.
makkelijk contact
vriendelijk
- fijn geholpen
- geen
- Goede dekking, hoogste score op duurzaamheid en dan toch nog relatief goedkoop zijn. Aantrekkelijke combinatie!
Ik zou nooit iets aanraden aan anderen.
- ASR Vitality was een leuke en goede motivatie om extra te bewegen.
- Nvt. Asr Vitality stopt.
Over het algemeen heb ik weinig tot geen zorg nodig, dus mijn ervaring op het gebied van declaraties, klantenservice, etc. is beperkt. Echter, de enkele afspraak die ik had, het geregeld met rekeningen en het eigenrisico, en daarnaast de applicatie, vooral A.S.R. vitality heb ik als positief ervaren. Verder was communicatie via e-mail ook prima. Mijn partner en ik zijn beide verzekerd bij A.S.R. en hebben tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad.
Alles prima geregeld
- Snelle afhandeling
- N.v.t.
>Een goed bereikbare en betrouwbare club. Scherpe premie
- Declaraties worden snel betaald
Prima zorgverzekering, maar ook niet veel gehad.
Voldoende dekking voor deze levensfase waarin ik me bevind.
- Alles prima
- Kan zo niets bedenken
Voor zover ik er gebruik van heb gemaakt is alles zonder problemen verlopen.
In mijn geval is er helaas veel mis gegaan met de vergoeding Orthodontie kosten voor mijn dochter. Keer op keer werd dezelfde fout herhaald en bij iedere factuur moest ik zeker 3 of meer keer bellen en steeds opnieuw alles uitleggen en dan nog ging het dan bij de volgende factuur weer mis.
- Dat ze uiteindelijk hun fouten wel rechtzetten maar het kost wel heel veel inspanning van mijn kant om het te bewerkstelligen.
- Maak in het dossier duidelijke notities zodat niet iedere keer alles opnieuw uitgelegd moet worden.
Mijn motivatie is altijd het meest gunstige met het meest geschikte producten en diensten die ik nodig heb. Voornamelijk is dat de fysio en de tandarts/mondhygiënist.
- Heb de afgelopen twee jaar geen knelpunten mee mogen maken. Alles verliep goed en gesmeerd.
- Goedkoper, is altijd beter. Dit gezegd hebbende, de afgelopen twee jaar waren zij het meest gunstige van de markt.
Voldoende keuze voor een pakket op maat
Betaalbaar
- De app is handig en overzichtelijk
- Telefonische bereikbaarheid
Slechts enkele keren gebruik gemaakt van de verzekering, maar altijd prima verlopen.
- Alles ging zoals het hoort
- Geen verbeterpunten
Geen problemen gehad
- Keuze om zelf pakket samen te stellen wat past
- Declaraties snel afgehandeld en uitberaald
- Alles is gelopen zoals het zou moeten
- Ik heb geen negatieve ervaringen ervaren afgelopen jaar
- Alles is zonder enig probleem goed verlopen.
- Meer bendheid over de verschillen tussen de vier (?) zorg verzekeringen van ASR.
- Duidelijke a.s.r. app die alleen met je DigiD toegankelijk is.
- Snelle afhandeling facturen.
- Blijf aandacht houden voor een lage zorgpremie voor een goed verzekeringspakket.
- Via de app declareren is heel makkelijk en snel uitbetaald
- Dekking is wat mager
- Vlotte overstap, goede prijs
- Nvt
- Weinig omkijken naar.
- De lage prijs was enigzins misleiden qua details van de dekking, je moet als consument echt goede de diepte in duiken.
- Afhandelen declaraties
- Was verbaasd dat de mondhygienste maar 1 x werd vergoed. Is nog nooit gebeurd en had het daarom niet verwacht. De codes van een tandarts zijn niet bij mij bekend. is dus een heel uitzoekwerk.
- Altijd mogelijkheid tot gespreid betalen
- Communicatie kan alleen worden geopend via de app. Ik zou belangrijke berichten waarderen op de mail.
- Declaratie snel afgehandeld
- Snelle afhandeling declaraties
- Declaraties worden automatisch direct door de zorgverzekeraar betaald