Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Zorgverzekeringen vergelijken
Ik kies zelf van a.s.r.

Ik kies zelf van a.s.r. review en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ik kies zelf van a.s.r. geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Ik kies zelf van a.s.r.. Is Ik kies zelf van a.s.r. je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Vergelijk alle verzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. Of vergelijk met je huidige Ik kies zelf van a.s.r. verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ik kies zelf van a.s.r. geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Ik kies zelf van a.s.r.. Is Ik kies zelf van a.s.r. je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Klantervaringen over Ik kies zelf van a.s.r.

5
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Declaraties: 3
  • Klantenservice: 6
  • Prijs/kwaliteit: 6
van Haren 29-10-2024 - 14:03

  • Ik heb een aanvullende verzekering en betaal hier veel geld voor. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat verschillende zaken die normaal door elke zorgverzekeraar worden vergoed bij een aanvullende verzekering, hier 0 van werd vergoed. En dit alleen omdat ik bij a.s.r. ikkieszelf zit (dit was voorheen Ditzo). Bij mij ging dit o.a. om osteopathie en laserontharing in het gezicht om medische redenen. De zorgaanbieders hadden beide nog nooit meegemaakt dat hier niks van werd vergoed. Daarbij heb ik bij de klantenservice info gevraagd om de vergoedingen en kreeg ik verschillende antwoorden te horen. Erg jammer, maar ik ga zeker overstappen!
3
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: 4
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 4
Rob 11-8-2023 - 20:02

  • Premie
  • Service, zaken die al jaren vergoed werden worden nu afgewezen met steeds verschillende vage excuses
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Arie 29-7-2023 - 11:45

  • Echt een drama verzekeringsmaatschappij. Eerste keer contact kreeg ik pas na 2 weken antwoord.
  • Inmiddels wordt er binnen een week gereageerd op vragen via Whatsapp.
  • (ARS Kies Zelf polis, autoverzekering)
  • Klantenservice is ver onder de maat
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
Ckz 20-6-2023 - 12:03

  • Veel beloven maar niet na komen
  • Laat je ja ja zijn
  • Als je hulp middelen overneemt
  • Moet je dit ook doen
  • En niet een andere niet passende stoel leveren
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Paul 1-3-2023 - 16:11

  • Nee
  • Ditzo gev geen reackcie.ik heb informacie gevragt op vrijdag nu is woensdag over konsgebit vergoed,dis geen reakcie.heel schlecht service.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 1
Mijnnaam 27-1-2023 - 09:19

  • Niets
  • Bij de selectie vanuit Poliswijzer stond in de vergelijking met andere verzekeraars dat alle tandartskosten 75% van 250,= vergoed werden. Nu ik voor Ditzo heb gekozen, krijg ik een mail dat een aantal behandelingen zoals foto's , wortelkanaal behandeling enz hier niet onder vallen.
8
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
R. 26-1-2023 - 18:21

  • De app werkt goed en er staat alles in.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
K 24-1-2023 - 17:51

  • Goede service
  • De betaling is een beetje duur
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
G.Roossien 24-1-2023 - 14:10

  • Hebben mij goed op de hoogte gehouden, ook de link naar de website van Ditzo, overzichtelijk. Ze hebben mij gerustgesteld.
  • Tot nu toe nog niets, alleen wij willen allemaal een bredere dekking voor hetzelfde geld.
Jo 24-1-2023 - 13:06

  • ben net overgestapt dus kan nog geen oordeel geven
  • Ik zou een 3 mnd gratis abonnement voor Amazon krijgen,maar nooit iets van jullie vernomen helaas..
6
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 3
  • Prijs/kwaliteit: 8
hans 24-1-2023 - 11:59

  • Prijs vs diensten
  • Klantenservice gaf aan dat ik mijn dochter die die maand 18 werd pas de volgende maand kon inschrijven en niet nu gelijk met de rest van het gezin . Lukte ook niet op de website van Ditzo. Wel via polis wijzer.Nl in een keer gelukt en direct bevestiging van Ditzo. Zo maak je geen klanten Ditzo.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
Helena 24-1-2023 - 10:41

  • Fijne app. Duidelijke informatie.
7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
J. de Swart 24-1-2023 - 10:36

  • ik ben tevreden
  • alles okay
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
Helena 24-1-2023 - 10:25

  • Duidelijke app. Duidelijke mail.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
Raymond 26-8-2022 - 09:06

  • Ik heb een verklaring medische noodzaak voor het gebruik van Adenuric .
  • Deze worden dus niet vergoed door Ditzo, het is geen voorkeurs medicijn. Ondanks dat dit middel normaal wel door de basisverzekering wordt vergoed, maar niet bij Ditzo. Rekening via de app ingediend en alleen maar als antwoord"afgewezen"zonder reden en hierover dus maar weer bellen.
  • Hun vergoedingen worden steeds verder uitgekleed, zo kan ik ook goedkoop zijn!!!!
  • Bezint eer ge afsluit!!!
  • Niet de declaraties laten beoordelen door een "ROBOT"
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
R 16-8-2022 - 20:17

  • Niks
  • Reageren op klachten, nakomen van beloftes van klantenservice, uitbetalen van declaraties. Weten je wel te vinden als iets betaald moet worden, maar als er iets terugbetaald moet worden / gereageerd moet worden op een klacht geven ze niet thuis. Verschrikkelijke service.
2
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 2
Fen Nahwer 13-5-2022 - 12:23

  • Niks, bijna niks werd vergoed, en zorginstelingen waar ik de jaren ervoor gebruik van maakte bleken niet in het pakket. Dus uiteindelijk kreeg ik bijna niets terug.
  • Communicatie. Het is schier onmogelijk iets op te zeggen online. Wel via de telefoon, maar vind maar eens het telefoon nummer.
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 3
  • Prijs/kwaliteit: 7
Anoniem 11-5-2022 - 13:42

  • Het enige positieve dat ik kan aangeven is de vriendelijkheid en begrip waarmee ik te woord gestaan ben. Dit loste alleen het probleem niet op en is dus inhoudsloos.
  • Oplossen van problemen ipv elke keer zeggen dat erop terug gekomen gaat worden. In anderhalve maand bellen (2 keer per week) met Ditzo werd er gezegd dat er wat gedaan zou worden, maar uiteindelijk is er niets gedaan. Ditzo is 1 van de weinige verzekeraars waarbij je vooraf toestemming moet hebben voor een GGZ doorverwijzing indien ongecontracteerd. De wachtlijsten zijn hierbij vaak korter, en kost Ditzo minder geld. De aanvraag bleef liggen, na 5 weken gebeld en daarna ongeveer 2 keer per week gedurende anderhalve maand contact gehad met of de klantenservice of de afdeling declaraties zonder oplossing en dan maar opgegeven. Er is daarna vanuit Ditzo ook geen contact gezocht meer met mij, hoewel dit wel toegezegd was. Waardeloze zorgverzekering, zo snel mogelijk overstappen!!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Anoniem 29-4-2022 - 14:26

  • De prijs, maar zelfs die is in combinatie met de service veel te hoog
  • Het moet verboden worden zo een slechte verzekering
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
Jan Berens 6-11-2021 - 11:09

5
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 10
D. Remarque 4-11-2021 - 14:57

  • Handige app
  • Niet makkelijk te bellen. Grote fout in decl. waardoor 645 euro bij mij werd afgeboekt, heeft een half jaar en zeker 20 telefoontjes en 10 e-mails gekost om het terug te krijgen. steeds werd beterschap beloofd maar nee. Rampzalig.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
Lia Top 4-11-2021 - 12:44

  • Door te bewegen kun je verzekeringscashback verdienen en je daar gekochte applewatch of fitbit terugverdienen. En je betaald van preferente medicijnen alleen de opslag ( in 2021 €6,98) aan eigen risico.
  • Geen minpunten
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 3
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
Erwin Kooreman 6-9-2021 - 19:48

  • duidelijke app
  • trage organisatie, toont geen initiatief. Beslissingen duren een eeuwigheid.
  • Uitleg beslissingen slecht, totaal geen inzicht in proces of tijdsduur.
6
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 6
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 5
N.L Hänschen 8-12-2020 - 14:39

Ditzo is een prima verzekering als je handig bent met computers. Voor mensen die niet zo handig zijn met computers is Ditzo weer een van de hindernissen om volwaardig aan de maatschappij mee te doen.
Als bejaarden niet mee zouden moeten betalen aan antocinceptie en bevallingen en stellen in de vruchtbare leeftijd niet hoefden mee te betalen aan bepaalde vormen van ouderenzorg zoals steunkousen en hulpmiddelen zou het premie- en kostenplaatje van de gezondheidszorg er toch anders uitzien, denk ik. Dat soort keuzes is er bij Ditzo in elk geval niet.

  • De geluidloze afhandeling van ziektekostennota's gaat goed en snel. Al is het soms wat ondoorzichtig. Na jaren weet je echter de weg wel.
  • Het is allemaal nogal proceduregericht. Dat kan niet veel anders als je alles via internet doet, denk ik. Maar een passende polis is moeilijk te vinden.
  • De kostenoverzichten zijn soms niet te doorgronden. Maar of dat aan de declarant ligt of aan Ditzo is de vraag.
  • Wat Ditzo wel zou kunnen verbeteren is de keuzemogelijkheid restitutie/natura/combinatie verzekering duidelijker afficheren.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
J.F.F. Van Etten 6-11-2020 - 10:05

  • Behulpzame klantenservice en goede afhandeling betalingen.
  • Tot nu toe geen klachten.
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
A van Oudheusden 5-11-2020 - 15:18

Nee

  • Zeer snel en correct antwoord .
  • N.v.t
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
Irma Schut 5-11-2020 - 14:52

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Lommue 2-3-2020 - 15:30

Vooral niet met Ditzo in zee gaan

  • Niets
  • Onbetrouwbaarheid en inconsequent gedrag
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Ik kies zelf van a.s.r. aan
W A Eekhout 31-10-2019 - 16:17

DITZO heeft m.i. een zeer aantrekkelijke tandartsverzekering in combinatie met een goede prijs voor de basisverzekering + aanvullende verzekering.

  • Geen enkele negatieve ervaring met Ditzo.
  • .v.t
4
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 6
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
Wouter van Rheenen 17-4-2018 - 15:31

Meer flexibiliteit is vereist.

  • Polis voorwaarden
  • De communicatie met dit bedrijf laat echt te wensen over. Er kan alleen worden gecommuniceerd via een chat of whatsapp. De whatsapp word doorgaans niet, beperkt en enorm laat beantwoord. Ook de polismap is tot twee maal toe bij ons overhoop gehaald waardoor je niet bij de polis kon. Eerste keer een overeenkomst gesloten met een bol.com bon presentje. Tweede maal ging het zo slecht dat ik een deel van de verzekeringen wilde oversluiten. Hier wilt men geen uitzondering maken m.b.t. de 1 jaar contract duur. Ook al ben je weken bezig om de dienst normaal geleverd te krijgen. Mijn advies als consument, niet deze verzekering afsluiten. Het laat echt te wensen over.

Vergelijk en bespaar tot € 468
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie