Anderzorg zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Anderzorg zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over Anderzorg zorgverzekerigen.
Vergelijk alle verzekeringen van Anderzorg Of vergelijk met je huidige Anderzorg verzekering
Is Anderzorg je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Anderzorg
- Niks
- Opheffen
- Niets
- Dat ze na mensen moeten luisteren en ze niet onbeschoft behandelen. Klanteservice is zeer slecht. Hebben geen menselijk begrip. Ronduit zeer slecht. Hier geen verzekering afsluiten.
- Na meer dan 15 jaar klant te zijn geweest een dagvaarding van het incasso bureau gekregen.
- Tussen alle reclame mails een factuur gemist. Geen teleoontje of SMS bericht ontvangen.
- De klanten service kan niets meer voor mij doen. Ik stap volgden jaar over.
- Weten Fraudeplegers toe. Waarbij persoonsgegevens worden vervalst. Waarbij hun eigen leugens goed kenbaar worden bevestigd om de Zorgverzekerings nemer worden vals beschuldigd door de medewerkers van AnderZorg Enschede en hun eigen leugens verkondigen aan het CAK Den Haag
- Om fraudeplegers te weren en hun leugens voor hun te houden
- Niks
- Goedkoop is duurkoop! Begin er niet aan. Na een ongeluk in Indonesië, waarbij ik 14 uren in het ziekenhuis heb gelegen, met een waslijst aan benodigde behandelingen inclusief een uur durende operatie onder volledige narcose moest ik hiervoor €2250,- afrekenen. Niet geheel verrassend gezien de uitgebreide zorg die ik nodig had. Aangezien je Basisverzekering de kosten voor spoedeisende zorg in het buitenland tot maximaal het Nederlandse tarief dekt, ging ik er vanuit dat Anderzorg dit gewoon zou vergoeden. Naast de uitgebreid gespecificeerde factuur mag je aannemen dat ook Anderzorg weet dat zorg in Indonesië aanzienlijk goedkoper is dan in Nederland. Tot mijn verbazing beweert Anderzorg echter dat deze zorg in Nederland slechts €888,- zou hebben gekost… Serieus? Zelfs na meerdere malen contact hierover te hebben gehad houden ze voet bij stuk: "Je heb geen aanvullende verzekering". Nee Anderzorg, die heb ik ook niet nodig. Jullie zijn namelijk wettelijk verplicht mij het volledige bedrag terug te betalen. Ik laat het er uiteraard niet bij zitten, maar als je liever niet wilt worden opgelicht, moet je toch echt een andere verzekeraar zoeken.
Stap af van Ander zorg.
150 per maand en nauwelijks iets… de hele systeem is waardeloos.
- Betaalde altijd aanvullende verzekering.
- Dermatoloog en psychotherapeut waren opeens niet bedekt…
Het gaat goed totdat er iets fout gaat en dan zit je nog voordat je het weet diep in de ellende. Men werkt rechtlijnig. Personeelsleden gedragen zich als robots.
- Alleen ellende
- Mooie praatjes zonder iets te ondernemen
De klantenservice van AnderZorg kan maar 1 ding heel goed vermelden.
Wat is uw servicenummer en geboortedatum. Dan zal ik even kijken wat ik voor je kunt doen
Gr. Birgit van Anderzorg.nl
- Door Fraude Plegers laat AnderZorg toe om vervalste Persoonsgegevens door fraude plegers toe te laten.
- Waar een zorginstelling in Arnhem vervalste Persoonsgegevens bij AnderZorg te laten registrereb
- Op het vervalsen van een zorgverzekering in 2017 waar een vervalste email door AnderZorg is geactiveerd
- N.v.t.
- Op 1 januari incasso op maandbetaling gezet, dit ook bevestigd gekregen. Desondanks proberen ze tot 2x toe een jaarbedrag af te schrijven! Wederom contact gezocht, bevestigd gekregen dat ze nu alsnog per maand gaan incasseren, doen dit ook maar vergeten 2 maanden te incasseren en leggen dit direct met opslag bij een incassobedrijf neer. Meer dan 10 jaar klant, maar geen enkele coulance mogelijk. Klacht indienen heeft geen zin, die lezen ze niet. Je krijgt een standaard brief met enkele punten waarin ze je daadwerkelijke klacht gewoon helemaal links laten liggen.
- Wat als je de klantenservice belt om 1850 en om 2037 in de wacht staat
- was tot voor kort een fatsoenlijke verzekeraar
- Anderzorg stopt halverwege het verzekeringsjaar zonder aankondiging met de vergoeding van het middel dat ik al negen jaar slik (en vergoed heb gekregen) i.v.m. een verhoogd risico op kanker. Op herhaalde klachten reageren zij met steeds nieuwe uitvluchten en hele en halve leugens (aantoonbaar). Zij zeggen o.a. dat de verantwoordelijkheid over welk middel gebruikt wordt bij de apotheek ligt; maar in volgende brief geven ze zelf aan dat zij de apothekers onder druk zetten. In zo’n situatie even overleggen met de verzekerde zelf doen ze niet; ze laten je gewoon stikken.
- Lekker verkeerd geïnformeerd door anderzorg zelf dat ik elk kalenderjaar vergoed zal krijgen. Denk ik nou mooi laat ik mij verzekerd bij Anderzorg, krijg ik achteraf te horen dat het een fout is en het voor gehele verzekeringsduur is. Moet ik alle behandelingen uit eigen zak gaan betalen! Lachwekkend.. slap excuus gekregen wat heb ik daar nou aan. Is jullie eigen schuld! NOOIT MEER ANDERZORG VOOR MIJ
- Lage prijzen en prima pakketten
- -
Nee
- Maandpremie
- Geen
Bij vooruitbetaling kreeg ik een aardige korting.
- Geen gedoe en eenvoudig was het om de verzekering af te sluiten.
- Alles O.K.
- Prijs
- Niets
goedkoop totdat je ih buitenland geopereerd bent, dan betaal je alles zelf en vevalt het hele goedkope verhaal
- lage premie
- Waarom zijn er voor mij honderden patienten bij dr Wiese geopereerd en hebben alle patienten hun kosten vergoed gekregen en ik niet?
- jullie vragen om een chronologische operatie verslag; waarom vragen jullie niet gelijk dat ik de chirurg meeneem naar jullie en aldaar mijn broek laat zakken en dan kan de chirurg ter plaatse uitleggen, wat hij allemaal heeft gedaan?
- Had op 31 juli een liesbreuk operatie, heb 2 weken daarvoor gebeld en gevraagd hoe het zit met de declaratie van de kosten. en heb tevens uitgelegd dat ik naar dr Wiese wil, omdat hij zonder plastic matje een liesbreukoperatie uitvoert.
- Helaas is deze optie in nederland niet mogelijk. in nederland naaien een stuk plastic in je lichaam, waardoor je de rest van je leven pijn houdt omdat er zenuwen langs dat matje lopen. gevolg is dat je de rest van je leven, pijnstillers moet slikken, vaker naar de dokter moet ivm de pijnklachten, depressief wordt en psychische hulp moet inschakelen, een operatie om het matje te verwijderen is vaak het gevolg, sommige mensen worden er suicidaal van de pijnklachten; dit veroorzaakt mi meer kosten dan de hele operatie bij elkaar.
- nu kunt u begrijpen dat ik dus nooit en te nimmer een liesbreuk in nederland zou laten behandelen, helaas wordt je de medische vrijheid hierdoor ontnomen en ben je overgeleverd aan helse pijn klachten de rest van je leven.
- de grap is dat de zorgaanbieder mij hiervoor heeft gewaarschuwd, ik had moeten vragen welke verzekering wel de kosten vergoed en daarnaar moeten overstappen.
- uiteraard ben ik helemaal klaar met anderzorg en zodra ik kan zal ik overstappen naar een andere maatschappij.
- U ziet graag als oplossing: gemaakte kosten zie ik graag vergoed worden.
- want nu moet ik een chronologisch verslag aanleveren, hoor ik pas voor het eerst, en iedere keer moet ik van jullie weer een nieuw verlag aanvragen, blijkbaar hebben jullie een hele lijst met zulke antwoorden om maar niet te betalen, heb hierover gebeld met de zorgaanbieder en te horen gekregen, dat dit nog nooit is gevraagd door geen enkele verzekering. nee logisch, nu komt er een domme buitenlander en die gaan we even treiteren, totdat deze het opgeeft.
- Natuurlijk gaan jullie dit verhaal niet lezen en sturen jullie een standaard antwoord
Ik als chronisch zieke word slecht behandeld bij anderzorg
- Eigenlijk niets
- Over betalingen en dure rekeningen en contactmogelijkheden werken totaal niet mee aan een oplossing en zijn altijd zeker van hun gelijk
Aanrader voor de digitale consument.
- Goedkoper dan moederbedrijf Menzis en net zo goed. Alles prima digitaal te regelen.
Voordeliger dan Menzis
- correcte afhandeling en bereikbaarheid. ook een prima App.
Prima overstap als je niet alles wil. De basis is gewoon goed.
- Eenvoudig declareren
- Klantenservice gaf snel antwoord
- Geen poes pas
- Geen persoonlijke aanpak waarin je direct een medewerker krijgt maar dat is de prijs ook naar
Dat ik heel tevreden over hen ben.
- Goed bereikbaar. Goede polis. Kan in december in een keer betalen en krijg daarbij korting. Goed bereikbaar via telefoon, ap en mail.
- Niet van toepassing
Ja dat ze rekening moeten houden wanneer jij je uitkering krijgt gestort dan zou het makkelijker zijn om alles netjes af te boeken dank u
- Ik heb geen probleem met het regelen van nota’s ik kan altijd gespreid betalen
- Ben niet tevrede dat je zelf geen datum mag kiezen om bv voor de eigenrisico moet rond de vijfde van de maand afgeboekt worden en mijn uitkering komt rond de 12 de van de maand binnen dat vindt ik erg verveeld bedankt
Nee.
- Over het algemeen een goede verzekering.
- Eigenrisico, gespreid betalen wordt niet moeilijk over gedaan, klantenservice is erg vriendelijk.
- Geen.
nee
- De betrekkelijk lagere premie in vergelijking met andere zorgverzekeringen.
- de afstandelijkheid....alles online
NEE, SUCCES VERDER.
- HET GAAT ZOALS HET GAAT, GEEN VERRASSINGEN,
- IK BEN TEVREDEN.
Nee
- Staaroperatie gehad.
- Afwikkeling, zonder moeilijkheden met Anderzorg afgewikkeld.
- Geen
Prima verzekering. Goede prijs kwaliteit verhouding.
- Functioneel, geen poespas.
Ga vooral verglijken
Kijk wat je nodig hebt
Anderzorg is goed bereikbaar!
- Lage kosten door hooge eigen risico
- Nvt
Blijf kritisch en klagen, want als je niet klaagt veranderd er helemaal niets in het voordeel van de klant, alleen maar ten goede van het management.
- Om voor een bril vergoeding in aanmerking te komen kan je alleen maar bij ace & tate terecht. Gelukkig hebben die een landelijke dekking van 14 winkels en een webshop!! Daarnaast is de vergoeding van € 150,00 per jaar teruggeschroefd naar circa € 98,00 in 2 jaar, mits je je bril bij ace & tate koopt.
- Je keuze vrijheid wordt beperkt, zorg/aandacht voor de klant is weg, kortzichtigheid is troef, waar je vroeger op loopafstand terecht komt, moet je nu kosten maken om er te komen (en deze worden uiteraard niet vergoed). Deze hele constructie lijkt heel erg op vriendjespolitiek op managementniveau.
- OGEN ZIJN VOOR LEVENSBELANG VAN DE KLANT!
- Kortom: service en aandacht voor de klant wordt aan alle kanten uitgehold met vage constructies en ondoorzichtelijke omschrijvingen.
- Resultaat: op zoek naar een andere zorgverzekeraar, één die wel OMKIJKT naar zijn klanten.
- Als ik per mail een vraag stel aan AnderZorg heb ik binnen 2 werkdagen antwoord terug. Voor mij is dat prima. En de antwoorden zijn bevredigend. De declaraties van de tandarts (gebitscontrole 2x) en de huisarts (een paar doosjes medicijnen) verliepen prima, zij hebben het een en ander zelf ingediend bij Anderzorg. Enkele vrienden van me zijn ook positief over Anderzorg.
- weet ik zo niet.
Jammer dat er geen optie is om extra fysio in te kopen in een combipakket. Nu maar 6x.
- Goede website en goede berichtgeving.
- Geen overbodige reclame en toeters en bellen. Geen reclame op t.v.
- De prijs kwaliteit-verhouding is prima.
- Fijn dat er gecombineerde pakketten zijn met tandarts en fysio. Meer heb ik niet nodig.
- In het Whatsapp-gesprek in 2016 (voor mijn overstap) werd aangegeven dat Anderzorg een budgetverzekering is.
- Ik weet niet beter dan dat Anderzorg de internetvariant is van Menzis en dus meelift met alle zorginstellingen waar Menzis een contract mee heeft. Dit schiep wat verwarring. Ik zou nooit kiezen voor een budgetverzekering.
Reacties
ik heb een lichamelijke beperking die ik niet vergoed kreeg door jullie en dat heeft me dit jaar 1200 euro aan aangepaste schoenen gekost. en ben teleurgesteld dat jullie helemaal niks hiervan uitkeerden.
- facturen stonden altijd op tijd klaar
- uitkeren van geld.
Dit jaar heb ik geen gebruik hoeven te maken van de verzekering
- Voor mijn pakket was de premie voor 2017 de laagste.
- Dit jaar heb ik geen gebruik hoeven te maken van de verzekering ==> eventuele negatieve punten heb ik derhalve niet ervaren.
De beste verzekering als je een hoog eigen risico neemt.
- Gemakkelijk en relatief goedkoop
- ?
Een betrouwbare partner tegen eern goede prijs
- Relatief goedkoop en geen gedor
- Niets
Onlangs wilde ik overstappen van huisarts. Daar veel huisartsen me niet aannamen omdat ik buiten hun regio woon heb ik mijn probleem bij Anderzorg voorgelegd.
Nog diezelfde middag werd ik teruggebeld, ze had voor mij een lijst met huisartsen (die ik zelf ook al op internet gevonden had) die GEEN wachtlijst zouden hebben. Daarbij beveelde ze mij 1 huisarts in het bijzonder aan gezien mijn huidige situatie.
Dus direct naar betreffende huisarts gelopen om in te schrijven, blijkt dat ze een wachtlijst van ruim een maand hadden...
Uiteraard dit terug gekoppeld aan Anderzorg, nu kwamen ze met de smoes dat ze niet met me konden communiceren omdat ze geen telefoonnummer van me hebben.
Dus... wellicht gaat het betalen van alle rekeningen prima en zijn ze ook niet duur qua premie maar als je vraagt om (wachtlijst)bemiddeling, dan kan niks van deze club verwachten
Prima verzekeraar. Lekker goedkoop en alles online regelen zonder gedoe met papierwerk.