Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Zorgverzekeringen vergelijken
De Friesland

De Friesland zorgverzekering reviews

Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Friesland geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over De Friesland.

Vergelijk alle verzekeringen van De Friesland Of vergelijk met je huidige De Friesland verzekering

Is De Friesland je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

82% van de klanten beveelt De Friesland aan.
12% misschien 6% niet

Klantervaringen over De Friesland

5
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Declaraties: 3
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Han 7-2-2025 - 16:21

Ben erg ontevreden over lange duur v afhandeling declaraties.

5
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 4
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 4
Sen 31-12-2024 - 09:01
Overgestapt via Poliswijzer.nl

9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Roos 24-12-2024 - 21:37
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Ik heb niets zelf hoeven regelen vwb declaraties en dergelijke. Dit ging in alle gevallen rechtstreeks tussen de zorgverlener en verzekeraar. Top! Heel makkelijk!

  • Heel eenvoudig en toegankelijk voor iedereen. Je hoeft nergens verstand van te hebben. De Friesland regelt het zonder je er onnodig bij te betrekken. Super!
  • Geen idee! Ik heb het afgelopen jaar geen negatieve ervaringen gehad!
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
Mathilde 10-12-2024 - 19:29

Deze verzekering gekozen omdat dit de meeste dekking gaf voor tandarts.

  • Snelle afhandeling
  • -
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad De Friesland aan
Loes 7-12-2024 - 22:26
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Klantenservice snel bereikbaar, heb ik bij andere zorgverzekeraars wel anders ervaren. Goede hulp
en ondersteuning.

  • Prima zorgverzekering, alles snel geregeld en geen problemen ervaren.
  • De dekking was in mijn situatie achteraf niet helemaal ideaal omdat er tijdens zwangerschap ondanks aanvullende pakket nog veel dingen niet vergoed werden. Dus de volgende keer zou ik kiezen voor een ander pakket maar dat is niet slecht aan De Friesland maar gewoon minder passend in mijn situatie.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
Marco 7-12-2024 - 09:50
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Goede dekking tegen redelijke prijs.

  • Geen gezeur.
  • Snelle betaling aan de zorgverleners.
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Age 7-12-2024 - 09:40
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Snel persoonlijk contact hecht ik veel waarde aan en dat heeft de Friesland.
Ook het ruime pakket aan dekkingen heeft in mijn situatie erg geholpen.
Duidelijke voorwaarden, geen verborgen kleine lettertjes.

  • De dekking voor mijn kosten, met name het aanvullende pakket en de correcte afhandeling van declaraties.
  • Persoonlijk contact en niet met een chat-bot te hoeven communiceren. Gewoon even bellen.
  • Soms is het beter om een klant direct contact het het back-office te laten hebben, om spraakverwaaringen te voorkomen.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
Frericks 6-12-2024 - 19:42
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Prijs/kwaliteit is goed

  • Snelle afhandeling van declaraties, geen verrassingen.
  • 100% ziekenhuisdekking
  • Prijs/kwaliteit goed, ook in combinatie met aanvullende verzekeringen.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
Annelijn 6-12-2024 - 12:18
Overgestapt via Poliswijzer.nl

De verzekering die je bij hen afsluit is duidelijk en overzichtelijk. In de app kan je ook alles makkelijk terugvinden. Daarnaast is de klantenservice vriendelijk, goed te bereiken en helpen je tot al je vragen zijn beantwoord.

  • Ik heb geen feedback.
  • Ik heb geen verbeterpunten.
7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad De Friesland aan
Anoniem 6-12-2024 - 12:02
Overgestapt via Poliswijzer.nl

8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
E. van Dessel 5-12-2024 - 21:24
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Ik ben zeer tevreden over De Friesland. Het overstappen verliep soepel en was alles werd goed en soepel geregeld.

  • Het contact met een medewerkster van de klantenservice was erg fijn en ik kreeg goed advies.
  • Niets
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
EstherRK 5-12-2024 - 19:04
Overgestapt via Poliswijzer.nl

De Friesland is voor mij een prettige zorgverzekeraar. Het was voor mij niet nodig om contact te hebben. Alles verliep soepel en was overzichtelijk in de app.

  • - overzicht in de app
  • n.v.t.
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 6
Pieter 5-12-2024 - 18:28
Overgestapt via Poliswijzer.nl

declaratie zeer vlot afgehandeld

  • goede klantenservice
  • meer contracten met ziekenhuizen
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Loes 5-12-2024 - 18:15
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Afhandelen van declaraties gaat makkelijk en lekker snel.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad De Friesland aan
Nova 5-12-2024 - 16:59
Overgestapt via Poliswijzer.nl

8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
M. van de Pol 5-12-2024 - 15:49
Overgestapt via Poliswijzer.nl

De Friesland Zorgverzekering was als verzekering voor mij onbekend, maar de aantrekkelijke premie was voor mij de reden om over te stappen. Voor de rest ook alles netjes geregeld

9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Henk 5-12-2024 - 15:09
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Geen onverwachte tegenvallers, declaraties netjes afgehandeld.

7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 6
Fortuinlijk 5-12-2024 - 14:31
Overgestapt via Poliswijzer.nl

9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Paul 5-12-2024 - 14:25
Overgestapt via Poliswijzer.nl

Uitgebreide voorwaarden tegen acceptabele maandpremie

  • Nota’s werden rechtstreeks betaald.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Kor Wachtmeester 5-12-2024 - 14:06
Overgestapt via Poliswijzer.nl

-Declaraties gemakkelijk in te dienen en dezelfde of volgende dag al op rekening gestort ( ook als ik zelf wat later had gedeclareerd.
- contact met Klantenservice erg prettig:mevrouw gaf betrokken indruk en heeft op mijn verzoek snel een ander ziekenhuis gevonden waar mijn operatie veeeeel sneller kon dan bij ‘t ziekenhuis in mijn regio. Dit voelde veiliger dan 3 maanden wachten met risico.

  • Snelle betaling van declaraties
  • Betrokkenheid bij mijn probleem (te lange wachttijd vh ziekenhuis in eigen regio) en daarop snel duidelijkheid over waar ik wel snel geopereerd kon worden. Mijn geluk daarbij was ook nog dat daar een nieuwe ( veel minder ingrijpend) methode bij mij toegepast kon worden waardoor t herstel veel eerder in kon gaan.
  • Geen punten
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Maaike 5-12-2024 - 13:56
Overgestapt via Poliswijzer.nl

10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Otto 5-12-2024 - 11:19

De overstap via Poliswijzer verliep probleemloos. En de Friesland had de dekking voor mijn ziekenhuis dat was niet bij andere aanbieders toen ik overstapte onzeker daarom koos ik voor de Friesland.

  • De app is lekker duidelijk zodat de declaraties indienen super snel gaat. En de overzichten om het verloop van de kosten en teruggave te volgen zijn heel duidelijk. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Friesland en kan ze zeker aanbevelen.
  • Er zijn van mijn kant geen verbeteringen te bedenken.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Frans 4-12-2024 - 20:08
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • snelle afwikkeling declaraties
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Esther 4-12-2024 - 19:44
Overgestapt via Poliswijzer.nl

9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
M. 4-12-2024 - 12:56
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Declaraties worden binnen 1 werkdag uitbetaald.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
E. v.d. Heide 4-12-2024 - 08:41
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Verzekering sluit helemaal aan bij mijn wensen.
8
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Karin 4-12-2024 - 07:10
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Heb geen zorg nodig gehad.
  • Nvt
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Dhr. De Jager 3-12-2024 - 19:12

  • Prima verzekeraar met een duidelijke app. Premie was scherp en voldeed aan mijn wensen. Daarnaast een goede communicatie. Mede door deze goede ervaringen blijf ik ook on 2025 bij de verzekeraar.
  • Voor nu kan ik geen verbeterpunten bedenken.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
R.G.J. van Veen 3-12-2024 - 19:10
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • mooie app en duidelijke overzichten
5
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 6
  • Prijs/kwaliteit: 6
Marga 3-12-2024 - 17:37
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Ze hebben een mooi plastic verzekeringspasje.
  • Lagere premie! Zal zelf ook dit jaar weer overstappen in mijn zoektocht naar een lagere premie.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
J. Alferink 3-12-2024 - 17:34
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • De Friesland Zorgverzekeraar biedt uitstekende service en persoonlijke aandacht. Declaraties worden snel afgehandeld, en de klantenservice is altijd behulpzaam en vriendelijk. De ruime keuze aan zorgverleners en duidelijke communicatie maken het gemakkelijk om alles te regelen. Ik ben zeer tevreden en voel me echt gesteund in mijn zorgbehoeften. Aanrader!
  • Op dit moment zie ik geen verbeterpunten. Ga vooral zo door met het bieden van uitstekende service en aandacht. Het huidige niveau van dienstverlening is perfect en geeft veel vertrouwen. Blijf deze kwaliteit vasthouden!
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Mark 3-12-2024 - 17:31
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Goede overzichtelijke app, goed advies en hulp gekregen door zorgbemiddeling.
  • Nvt
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Willy 3-12-2024 - 17:25
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Gewoon goed
  • Zou het niet weten
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
N.B 3-12-2024 - 17:03

  • Dat je ze kan bellen vind ik erg fijn
  • De app, dat je goed kunt zien bijv hoeveel fysio je nog over hebt
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Han Fluitsma 3-12-2024 - 16:34
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Declareren ging goed, ook van tandarts, extra verzekerd.
  • Geen idee.
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
GK79 3-12-2024 - 16:24
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Een nota declareren via de app gaat gemakkelijk en word snel verwerkt
  • De samen fitter app kan eenvoudiger
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Lambert Folkers 3-12-2024 - 15:59
Overgestapt via Poliswijzer.nl

7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad De Friesland aan
Marieke 3-12-2024 - 15:51
Overgestapt via Poliswijzer.nl

  • Niet veel nodig gehad, maar duidelijk overzicht van wat mogelijk is en waar zorg geboden kan worden.
  • Toevoegen van een vergoeding voor lenzen zou voor mij ideaal zijn.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Willem 23-8-2024 - 11:03

  • Niets eigenlijk
  • Heel veel. Allereerst de communicatie. Je kan ze niet mailen. Alleen bellen en appen. Is heel lastig voor iemand met ADD. Zij mailen wel trouwens. Zelfs soms met de opmerking dat je moet reageren op de mail (met een mail). Maar daar krijg je dan vervolgens geen reactie op. Verder… alles wat je regelt in de mijn zorgverzekering omgeving wordt niet doorgevoerd. Vervolgens kan je dus alleen maar bellen en zeggen ze ijskoud dat er niets te zien is van evt aanpassingen die ik heb gedaan. Tsja, ik weet dat heus zeker, maar is idd niet doorgevoerd dus hun woord tegen het jouwe en zij hebben natuurlijk gelijk. Klant is daar geen koning maar een melkkoe. Want wat alles slaat, en dat geldt voor de meeste zorgverzekeraars. Aanvullende verzekeringen slaan helemaal nergens op. Doe het niet! Je spekt alleen hun beurs. T levert je hooguit een paar tientjes per jaar op. In mijn geval moet inkeert zo’n 200 euro per jaar extra aan premie betalen om 250 euro vergoed te krijgen. Dus het levert uiteindelijk maar 50 euro op. Nou, die betaal ik dan liever aan de tandarts dan aan die uitzuigers. Het gaat echt alleen maar om geld, en zeker niet om de gezondheid van ons burgers. Bah! Maar ze zijn allemaal hetzelfde.
3
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 6
Eric van Nuijsenburg 10-7-2024 - 14:43

  • Op dit moment nog niks
  • Ik ben dit jaar overgestapt naar de Friesland omdat ik veel positieve geluiden over deze verzekerings maatschappij hoorde.
  • Nou ik kan u vertellen dit is een grote vergissing van mij geweest.
  • Ik heb zware glaucoom op beide ogen en ik ben hiervoor behandeld door Eyescan en Opsis deze laatste is nu ook overgenomen door Eyescan. Beide oogklinieken waren gecontracteerd door de zorgverzekeraars maar het probleem was dat ik totaal niet tevreden was met hun behandelingen.
  • Ben toen weer opzoek gegaan naar een nieuwe oogkliniek en ik heb deze gevonden dit is het OMC Amsterdam. Het enige nadeel of misschien wel voordeel is dat het OMC geen contracten afsluit met zorgverzekeraars ze zijn dus onafhankelijk nadeel voor mij ik moet een deel van de kosten zelf betalen ok geen probleem daar kies ik voor. Onlangs een laser behandeling op mijn linker oog gehad en de kosten hiervoor waren € 750 ik stuur de rekening naar De Friesland en zij vergoeden het astronomische bedrag van € 300 ik moet € 450 zelf bijbetalen belachelijk ik had verwacht € 200 of 250 zelf te moeten betalen. Ik heb het idee dat De Friesland misbruik maakt van de situatie. Waarom zeg ik dit omdat ik moet twee keer per jaar naar het OMC voor diverse controles de rekening is altijd € 350 ik diende deze declaratie in bij CZ en kreeg vergoed € 283
3
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Declaraties: 6
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 4
Tjeerd 15-1-2024 - 13:13

  • Ja vroeger alles
  • Vroeger hielpen ze nu moet je alles checken
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
Joanna 4-9-2023 - 22:54

  • Gemakkelijke app om declaraties in te dienen en het geld staat binnen 2 dagen op je rekening. Goede klantenservice die met je mee denkt in het vinden van oplossingen.
  • Dat er gemakkelijker op de webstite terug te vinden hoeveel tegoed je nog hebt voor alternatieve zorg, tandheelkundige zorg en fysiotherapie zodat je niet onverwacht rekeningen krijgt omdat je spaarpotje leeg is.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
G 30-1-2023 - 12:23

  • Waardeloos zorgbedrijf. Geeft niets om klanten. Ze weigeren mee te werken, en hangen telefoongesprekken zo op! Nieuwe klanten, blijf weg bij dit noitaire zorgbedrijf!
  • De wensen van klanten op nummer 1 plaatsen, en niet de winst.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Tara 27-12-2020 - 22:12

  • De Friesland verwacht dat je 220 kilometer (3,5 uur enkele reis met het ov) reist naar de vorige zorgaanbieder, omdat de zorgaanbieder waar je na je verhuizing naartoe bent gegaan zegt dat je silversplints zo slecht passen dat je nieuwe moet. En dat je dan je vorige zorgaanbieder een kans moet geven om ze te herstellen of nieuwe te maken, ook al zijn ze al twee keer aangepast (bij het leveren en omdat ik blauwe plekken had). En dat je dan nog vaker die reis zou moeten maken. Dat je het ov vermijd, vanwege het coronavirus en je alleen voor noodzakelijke reizen met het ov mag, maakt ze niets uit.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad De Friesland aan
bram verkooijen 5-11-2020 - 10:08

  • Dat ik er weinig van merk , dus positief
  • ik ben zeer tevreden
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad De Friesland aan
W.Slofstra Staphorsius 1-11-2019 - 23:04

Een prima verzekeraar die doet wat hij beloofd, b.v. terugbellen

  • Altijd vriendelijk
  • Vaak lang wachten voor de telefoon opgenomen wordt
3
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 1
Zandstra 29-10-2019 - 11:46

De dienstverlening kan echt beter. Hier valt absoluut winst mee te behalen.
Voor het overige zal ik niet snel van verzekeraar veranderen. De andere zorgverzekeraars bieden niet anders. Misschien de basisverzekering, maar hier denk ik overna.

  • Bij extra gemaakte kosten (bijvoorbeeld voor medicatie) wordt je tijdig per e-mail geïnformeerd dat er genoemde bedrag zal worden geïncasseerd. Dit is wel prettig.
  • Zeer slecht bereikbaar. Telefonisch contact is een drama. Klantadvies, ruim 15 minuten of langer wachttijd aan de telefoon. Uiteindelijk niet het bevredigende antwoord op je vraag krijgen. Verzocht wordt om opnieuw contact op te nemen met een andere afdeling waarvan je het telefoonnummer krijgt. Het niet verstaan van de Friese taal.
  • App is slecht. Probeer maar eens een taxivervoerder op te zoeken....Inloggen verloopt via digid. Veel zoek en speur werk nodig om iets te vinden.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Gerda Sluyer 29-10-2019 - 10:53

ieder jaar kijken we wat we nodig hebben en daarna gaan we vergelijken. Jammer dat er niet meer samenwerking is. Ieder jaar het zelfde liedje moet toch niet nodig zijn. Volgens mij moet het een stuk eenvoudiger gemaakt worden.

  • Gewoon daar waar we voor gekozen hebben, en dat was goed.
  • geen negatieve ervaringen.
10
  • Afsluitproces: 10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad De Friesland aan
Jan Buster 9-8-2017 - 11:45

Geen enkel probleem ondervonden, snelle respons bij vragen.

Vergelijk en bespaar tot € 433
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie