ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van ZieZo van Zilveren Kruis Of vergelijk met je huidige ZieZo van Zilveren Kruis verzekering
Is ZieZo van Zilveren Kruis je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze reviews hier met andere consumenten.
Klantervaringen over ZieZo van Zilveren Kruis
Als je bijna nooit ziek bent en weinig zorg nodig hebt zoals veel of dure medicijnen of fysiotherapie dan kun je met deze verzekering goed uit de voeten.
- Premie was voor mij positief, was de goedkoopste daar ik weinig zorg nodig heb en als ik wat zorg nodig heb betaal ik dat contant omdat ik nog wat spaargeld heb en dus alleen betaal indien zorg nodig. De vaste premie betaal je ook als je grootste gedeelte jaar geen zorg gebruikt dus ben je duurder uit.
- n.v.t.
Nvt
- Snelle afhandeling en snelle reactie.
- De premie van de verzekering is erg hoog maar dat geldt voor meerdere.
- Het is een dure verzekering.
Zilveren Kruis weten, dat deze niet-gecontracteerd was. Dat was die wel in 2018. Hoge schade post. Het eerste ziekenhuis was meer dan 1 uur reizen vanaf mijn postcode.
Daarbij heb ik contaxct gezocht bij de klantenservice die me verkeerd heeft voorgelicht. Mijn bloedspiegel controle zou niet vergoed worden, doordat een psychiater geen medisch specialist zou zijn. Via een omweg mbv mijn huisarts dit alsnog geregeld. Achteraf bleek dat een psychiater wel bevoegd was. Contact opgenomen met Zilveren kruis nu een andere medewerker aan de lijn gekregen. Antwoord was...ja meneer waar mensen werken kunnen fouten ontstaan, dat is menselijk. Geen enkel excuse ontvangen. Dan ook per direct mijn zorgverzekering per 1-1-2020 opgezegd.
- Meeste zortgkosten zijn vergoedt.
- Klantenservice hulp.
Het gaat kennelijk om groot voordeel; voordelige inkoop, maar echt niet om de patient.
- Men werkt "zoals het hoort"
- Men koopt voor laag bedrag hulp af bij ziekenhuizen.
- Als dan die uren/budget op is, dan moet je naar een ander ziekenhuis!
- Dus als je op de wachtlijststaat bij psychiatrische afdeling om een verslaving op te lossen (zoals ik meemaak voor mijn kamerhuurder, niet voor mezelf)
- en die is snikkend aan het wachten op behandeling, en gaat het verkeerde pad anders op, dan hoor je doodleuk na 4 weken; Oh, het budget is op; Nu kan je kiezen; nog eens 5 weken wachten of naar een ander ziekenhuis heel ver weg opnieuw daar op de wachtlijst.
Alleen basis verzekerd: de goedkoopste optie, makkelijk online inzage en declareren.
- Goedkoopste basisverzekering in combinatie met hoog eigen risico
- Door een systeemfout te veel vergoeding ontvangen dat ik later weer moest terugbetalen
Nee
- Alles on-line geregeld zonder problemen.
- Geen idee.
Nee
- Steeds up to date info mbt eigen risico, eigen bijdrage.
- Niets
nee
- De prijs
- Heb hem bijna nooit nodig
Erg tevreden
- Klantvriendelijk,overzichtelijk,meerdere betalingsopties,eigen risico kunnen spreiden of incasso termijn uitstellen,prijs,makkelijk declareren zonder gedoe