ANWB review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ANWB geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ANWB. Is ANWB je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ANWB geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ANWB. Is ANWB je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over ANWB
- Nothing
- After a breakdown, took them *4 days* to arrange a replacement car when they should replace it at 48h. It took us about 7 HOURS of phone calls to make that even happen.
- Nothing is proactive, you just chase and correct them every single time. Then tell your story 10 times to 10 different people with no action. They say they will call you back, and never do. Keep you on hold for hours, and no result. Don't update your records, don't take action when they say they will.
- The staff seem either rude AND incompetent, or just plain incompetent. If you ask for an explanation they just end the call or transfer you to somebody else.
- They first ordered a replacement car 300k from our location, despite us telling them our location. Then the car was too small, we spent a day on the phone and they finally promised they had arranged bigger car which was a complete lie. Got to Hertz and then spent 3 hours on the phone again to get approval for the larger like-for-like car as it had not been done yet.
- 5 days later and still ZERO news of where our own car is, or if it will be fixed or not, and when.
- An absolute nightmare customer service experience that spoilt our holiday. I would never recommend ANBW to anybody. They make a very stressful situation 10x worse due to their complete incompetence.
- İk was ruim 38 jaar al lid bij ANWB ik had pech met mijn auto ivm rug klacht ben ik naar huis gegaan en heeft mijn zoon van mij overgenomen.
- om dat ik niet bij mijn auto was door een onbeschofte gesprek met de hulplijn een telefoniste weigerde mij verder te helpen daarom heb ik gelijk mijn lidmaatschap beindigd en ik vondt heel onbeschoft van de telefoniste en ik vondt te ver gaan
- Vooroordeel & respect
- Helemaal niets positiefs
- Alles, niet te bereiken, verkeerde informatie, niet in staat om mee te denken, probleem niet direct aan willen pakken en ook al geen communicatie.
- Niets
- Alles
- Eerlijke voorlichting.
- Niet achter af komen met ander no claim korting.eerst zeggen dat wij de personenauto korting mee konden nemen dat is dus niet waar.
- Niks
- Alles
- Dat zo grote organisatie zo slecht kan functioneren.
- Dan vooral afd verzekeringen