Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Autoverzekeringen vergelijken
ASR

ASR review en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Vergelijk alle verzekeringen van ASR

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

0% van de klanten beveelt ASR aan.
0% misschien 100% niet

Klantervaringen over ASR

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Boas 3-12-2024 - 13:10

  • Motor gestolen op de juiste manier op slot gezet, willen ze niks betalen
  • Klantenservice, neemt nooit iemand op!
  • De hele service
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Kevin Maat 29-11-2024 - 14:34

  • Niets
  • Alles
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Mitchell 1-10-2024 - 11:12

  • Het bedrijf bevat slechte voorwaarde en gaat niet mee in de tijd , zou het niemand aanraden .
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 4
  • Prijs/kwaliteit: 5
Maarten 11-9-2024 - 11:48

  • Niets
  • Veel duidelijker zijn met de tandarts verzekering je wordt bedonderd
  • Of je moet alle alle codes kennen en dan begin je er niet aan
6
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
J.l van Megen 17-8-2024 - 11:37

  • Geen ik heb alleen negatieve aanvaring
  • willen win een klacht indienen wij hebben alles gedaan wat u vroeg en nu is het in een keer dat we niet precies de datums weten wanneer het gebeurt is ik heb allemaal foto,s gestuurd van toen we hem kochten en toen we begonnen met schilderen enzo en daar is duidelijk op te zien dat die niet beschadigd was dat is gebeurt tijden ons afwezig hewezing dus in april en mei en toen waren we al verzekerd ze zijn sinds december al verzekerd bi jullie we hebben ook een meneer bij on gehad kost on 60 euro voor vocht meding en je kon er nog steeds zie dat er sprake was van vocht ik zou het zeer op prijs stellen dat we gewoon het geen krijgen waar we recht op hebben want ik zou haast hele slechte rever rensies op jullie werk code willen zetten en ook nog voor de tv gooien ik betaal toch niet voor Jan met de korte achternaam ik vind dit echt schandalig waar hebben we dan een verzekering voor nodig als toch niets vergoed word het dak heet het niet aangelegen die man die toen bij ons is geweesd heet zelf metingen gedaan en zag nog steeds veel voch binnen komen ik zou graag de betaling zo spoedig mogelijk willen hebben en dat het goed is gegaan anders moet ik echt andere maatregelen gaan treffen over jullie bedrijf o er het niet uitbetalen van schade.en we krijgen niks betaald maar je moet hun wel blijven betalen.
  • Mvgr
  • Justin van megen
4
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 10
Fuit 25-7-2024 - 08:41

  • Goed, tot de tandartsrekeningen
  • Alles, ongeïnteresseerd callcentrum personeel, klachten niet beantwoorden. Veel te laat met declaraties vergoeden
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Aliano 7-3-2024 - 09:16

2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 4
  • Prijs/kwaliteit: 1
Michel 30-1-2024 - 15:55

  • Afsluiten polis ging snel en makkelijk, app is prima om grotendeels zaken af te handelen
  • a.s.r. is erg can de gecontracteerde zorg en maken het de zorgverleners niet makkelijk om te contracteren (en het vel over de oren trekt). Andersom hebben ze erg veel kleine lettertjes en uitzonderingen, waarbij als je niet alles goed leest en uitzoekt je uiteindelijk bedrogen uitkomt met je (verwachte) vergoeding. Dit is voor de consument niet te doen.
  • De NZa zou zich hier eens over moeten buigen EN of marktwerking nu echt wel zo een goed idee is.
2
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Jaime Groes 25-12-2023 - 10:45

  • wanneer je eindelijk iemand krijgt te spreken zijn deze vriendelijk en behulpzaam
  • Bereikbaarheid super slecht. De site ligt er regelamtig uit dan kan je niets inzien en niets doen. Chat schiet niet op, dan eindeloos lang wachten voordat je iemand te spreken hebt. Dit is allemaal al een jaar bekend en nog niet ogelost.Ik zeg op. Auto gestolen dat meld je meteen, sorry het is weekend dan nemen we het niet in behandling. Duurt 30 dagen voordat je iets krijgt uitgekeerd, dat is op deze manier 32 dagen. Je hebt recht op vervangend vervoer haha 5 dagen!! En de overige dagen dan?? Oh ja dan 12,50 per dag. Alle verzekringen doen dit, na wat gechecked te hebben echt niet. Geen verzekeringen hier afsluiten dus.
2
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Klantenservice: 4
  • Prijs/kwaliteit: 1
Amber 12-11-2023 - 23:24

  • Klantenservice die ik aan de telefoon kreeg, was vriendelijk, begripvol en gaf mij gelijk en medeleven.. maar beslissende mensen wilden mij niet te woord staan, waar dus zelfs de klantenservice zich over frustreerde.
  • ICSI behandeling die volgens artsen duidelijk is geïndiceerd, wordt niet vergoed. Scores voldoen niet aan de benodigde norm van de verzekeraar. In België waar we in behandeling zijn, wordt er een extra toetsing gedaan (capacitatie), waardoor scores overduidelijk wel voldoen, maar dit wordt niet meegenomen.
  • ASR blijft echter liever bij het stapje voor stapje aanpakken, ook als dat meer geld kost en je teleurstelling op teleurstelling moet verdragen. Nu hooguit IUI, waarbij artsen ons vertellen dat dit zeer weinig kans maakt.
  • De verzekering denkt het beter te weten dan de artsen en ze doen 0 moeite om bij onduidelijkheid dan vragen aan de arts te stellen. Heb hier meermaals om gevraagd, maar er wordt herhaald dat ze niet met hen in gesprek gaan. Dan liever alles afwijzen zodat ze niet Hoeven te betalen.
  • Ik betaal voor niets maandelijks voor mijn zorgkosten.
  • Ook een medicijn dat ik nodig heb, moet ik volledig uit eigen zak betalen.

Vergelijk en bespaar tot € 867
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste WA + volledig casco autoverzekering zonder eigen risico.
per jaar op je autoverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle autoverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie